Известие

Collapse
No announcement yet.

Парно постоянно Работи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парно постоянно Работи

    Колеги помагайте на Алфа 166 2005 година вентилатора работи постоянно на топло.с климатик малко се променя температурата но си е топъл въздух.датчик на купе или нещо по клапите за парното е?

  • #2
    Вероятно смесителната клапа не работи. Задвижването и е достъпно откъм моторния отсек - от лявата страна на кутията с поленовия филтър.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
      Вероятно смесителната клапа не работи. Задвижването и е достъпно откъм моторния отсек - от лявата страна на кутията с поленовия филтър.
      Благодаря колега ще го имам на предвид.днес ще пробвам само на охлаждане дали работи и ще пиша за подробности за ремонт на тая смесителна клапа

      Comment


      • #4
        Ако има проблем с някоя клапа би трябвало климатроника да изпише грешка
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Проверихте ли дали компресора се включва? Може просто да нямаш фреон.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Изключих климатроника предната вечер и на следващия ден включих на охлаждане и всичко си беше нормално както и на охлаждане така и на еко режим.от какво би се получил този проблем

            Comment


            • #7
              При "еко" режим не се включва компресора, а при тези летни температури сега няма как да ти духа студено...
              Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                При "еко" режим не се включва компресора, а при тези летни температури сега няма как да ти духа студено...
                Да знам това но като го имаше проблема в колата не се стоеше от жега все едно си в сауна.включих на охлаждане и съвсем леко се охлади въздуха.сега си работи нормално въпроса ми е къде може да е проблема

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение
                  .....сега си работи нормално въпроса ми е къде може да е проблема
                  Няма къде другаде освен в смесителната клапа.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщение
                    При "еко" режим не се включва компресора, а при тези летни температури сега няма как да ти духа студено...
                    Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                    Няма къде другаде освен в смесителната клапа.
                    Разбрах че смесителната клапа се намира до филтъра на купето.със спрей мога ли да я напръскам да се движи по леко.имам течна грес във флакон

                    Comment


                    • #11
                      Не е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
                      Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                        Не е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
                        Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.
                        Благодаря колега ще го направя че идват жегите не ми се вози в сауна

                        Comment


                        • #13
                          Внимавай при демонтажа и монтажа на редукторчето, да не промениш положението на изхода му спрямо оста на клапата.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Не е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
                            Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Внимавай при демонтажа и монтажа на редукторчето, да не промениш положението на изхода му спрямо оста на клапата.
                            Ще го имам на предвид

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Не е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
                              Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.
                              здравей колега отново ще питам относно тази клапа.трябва ли да се вади и радиатора на парното за да се достигне до нея?тук сервизите ми говорят едни такива неща

                              Comment

                              Working...
                              X